Utolsó kommentek

Bulvár

Justin sosem hitt a Télapóban

2011.12.19. 08:44 britta1

Sanyarú gyermekkora volt Justin Biebernek, aki korán lett kenyérkereső, dolgozó ember, majdnem felnőtt és az anyukája azt sem hagyta neki, hogy a Télapóban higgyen. "Anyukám mindig azt mondta nekem, hogy a Mikulás nem létezik. Úgy vélte, ha felnövök és megtudom, hogy nincs, akkor azt hittem volna, hogy hazudott nekem, ha korábban azt állította volna, hogy létezik a Télapó. És ha így lett volna, akkor hiába beszélt volna korábban Istenről, felnőve benne sem hinnék. Szóval mindig is tudtam, hogy nincs Mikulás, de jó gyerek voltam és nem mondtam el a többieknek!" - meséli Bieber. Justinnak nincsenek is karácsonyi vágyai, nem ajándékra, csak a családtagjai számára jó egészségre vágyik - és persze, hogy mindenki hallgassa meg és minél többen szeressék az új, karácsonyi albumát.

Szólj hozzá!

Címkék: hellókarácsony hellokaracsony

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr803474469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása