Utolsó kommentek

Bulvár

Kendra Wilkinson utált meztelen lenni még playmate-ként

2011.10.18. 14:19 britta1

Kendra Wilkinson évekig volt a Playboy tulajdonosának, Hugh Hefnernek a hármas számú barátnője. A szőkeség most már férjes-gyerekes asszony, talán ez változtatta meg a szemléletét, de most azt mondja, hogy sosem tudott hozzászokni a playmate-séggel járó meztelenkedéshez. "Jóval konzervatívabb vagyok, mint azt az emberek hinnék. Bármikor, ha pózolnom kellett a Playboy-hoz, nagyon szégyelltem magam, s amilyen gyorsan csak lehetett felvettem magamra valami ruhát. Büszke voltam önmagamra, de ugyanakkor sosem tudtam igazán megszokni a meztelenkedést. Sosem fogok ilyet újra tenni" - mondja Kendra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr783310793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása