Utolsó kommentek

Bulvár

Indul a tavaszi nyereményjáték!

2011.04.10. 15:22 britta1

Sziasztok!

Hétfőtől néhány napig nagy pörgés nem lesz, viszont lesz nyereményjáték! A szabályok a szokásosak: a képen látható személy kilétét kell megtippelni. Egy játékos egy feladványra egy tippet adhat le, jó tippenként egy pont szerezhető (egy játékostól érkező több tipp esetén az első érvényes), s az nyer, aki a leghamarabb éri el a 10 pontot. (Előfordulhat, hogy több, 10 pontot elérő játékos is van, erre is van megoldás, amit majd idejében elmondok.) Ezúttal is privát üzenetben várom a tippeket (légyszi, írjatok feladvány-sorszámot és nicknevet a tipphez.) Miután kiment a megfejtés, a későn érkező tippeket természetesen nem tudom elfogadni. A nyeremény Narciso Rodriguez For Her parfümcsomagja, amiben egy 50 ml-es parfüm és három azonos illatú, 15 ml-es kozmetikum is található! Jó tippelést! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nyereményt postán küldöm el. A személyes adatokat titkosan kezelem, és semmilyen más célra nem használom fel.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr32814128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilconan 2011.04.11. 13:31:11

A megfejtések kiadásával lehetne mindig estig várni? Csak mert 5ig dolgozom, és csak utána tudok netközelbe jönni. Nagyon köszi:)

britta1 2011.04.11. 15:19:03

A megfejtések két nappal a feladvány után fognak kimenni. ;)

Lilconan 2011.04.11. 15:22:48

Nagyon köszi! Akkor lesz időm bőven tippelni:)

l.e.v.a.n.d.e.r 2011.04.11. 17:37:24

Lilconan kéretik nem játszani! :D Egyszer hadd legyen a gyengébbek között egy játék, a mindenttudók lapítsanak. :D
Amúgy én is, én is, én is játszom majd! :D

Lilconan 2011.04.11. 17:59:08

Tudod l.e.v.a.n.d.e.r Mindenkinek megvan az esélye...:P

britta1 2011.04.12. 11:44:31

Sok jó tipp jött!

l.e.v.a.n.d.e.r 2011.04.12. 13:01:13

Az első nem is volt nehéz. A másodikon én sokat ültem, mert miután megtaláltam neten ezt fotót is csak néztem, hogy mintha neki sokkal szebb testalkata lenne... De ezek szerint kamu photoshop az összes, ahol olyan szép homokóra alkata van...

gódel 2011.04.13. 15:07:51

Azért én is itt vagyok ;)
süti beállítások módosítása