Utolsó kommentek

Bulvár

Már nem az apja menedzseli Beyoncét

2011.03.30. 14:21 britta1

Beyonce apja, Matthew Knowles többé már nem az énekesnő menedzsere. A papa a '90-es évek eleje óta egyengette lánya zenei karrierjét, mióta a Destiny's Child létrejött - közben Beyonce édesanyja stylistként segítette a sikereket. Beyonce nagy szeretettel emlékszik apja segítségére: "Nagyon hálás vagyok mindazért, amit tanulhattam tőle. Úgy nőttem fel, hogy közben az édesapám és édesanyám is végig mellettem volt és segítették minden lépésemet. Keményen dolgoztak, és én igyekszem tovább járni az utat, amin elindítottak" - közölte Beyonce. Az apukája így magyarázta a saját nyugdíjazását: "A család az család, az üzlet pedig üzlet. Szeretem a lányomat és nagyon büszke vagyok rá. Továbbra is vigyázom majd minden lépését".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr432783507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása