Utolsó kommentek

Bulvár

Kendra félt a színpadon

2011.03.23. 07:16 britta1

Megvolt az amerikai Szombat esti láz legújabb évadának premierje. A táncversenyben Kendra Wilkinson is indul, remélhetőleg csiszolta a technikáját, mióta kijött a Playboy-villából, mert ott igencsak szegényes repertoárból gazdálkodott. A kisfiát addig az apukára hagyó Kendra most Louis van Amstellel táncol, és nagyon izgult az első fellépés előtt: "Féltem, alig kaptam levegőt. Féltem a színpadtól, féltem a közönségtől. Szerencsére nem rontottam el egyetlen lépést sem, de nagyon izgultam, rosszul voltam a fellépés előtt" - emlékszik Kendra. A mostani feladat a csa-csa-csa volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr272763933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása