Utolsó kommentek

Bulvár

Felesége halála után a munkába menekült Liam Neeson

2011.02.16. 16:55 britta1

Liam Neeson az Esquire magazinnak beszélt arról, hogy hogyan tudta feldolgozni felesége, Natasha Richardson hirtelen halálát. Az asszony egy síbaleset következtében vesztette életét. "A feleségem halála végtelenül megviselt. Menekültem. A munkába temettem magam. Valaki elvesztésére nem tudsz felkészülni, nem tudod kisírni magadból a fájdalmat... még ma is sokszor a hiányára ébredek az éjszaka közepén. Amikor megsérült a sípályán és bevitték a kórházba - ez Kanadában volt - én is berohantam. Ismeretlen, idegen, beteg emberek. Senki sem ismert fel. Sem a betegek, sem a személyzet. Telefonálni akartam, de az őr rám szólt, hogy azt ott nem lehet. Kimentem a kórházból, és két kint cigiző ápoló közül az egyik megismert. Életemben először voltam hálás azért, hogy felismernek... Az az ápolónő mutatta meg nekem, hogy merre találom a feleségem betegszobáját. Az utolsó pillanatban érkeztem... aztán jött pár doki, úgy 18-nak néztek ki, és a világ legrosszabb hírét mondták" - emlékszik vissza Neeson.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr492664399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása