Utolsó kommentek

Bulvár

Spencer nem akart a szexszimbólummal élni

2010.07.19. 13:40 britta1

Spencer Pratt végre megtörte a csendet a házassága kudarcának ügyében: az éppen véget ért Hills című sorozat sztárja azt állítja, ő nem akart tovább Heidi Montaggal élni. A szőke hölgy azzal lett ismert, hogy egyetlen nap alatt 10 korrekciós műtétnek vetette alá magát. Spencer azt mondja, hogy Heidi nem akarta már tovább a közös életüket, hanem "egyszerűen szexszimbólummá akart válni. Szeretjük egymást, de én a hírnév megszállottja vagyok. Minden sajtót akarok, míg Heidi csak a rossz sajtóban hisz. Ő azt hiszi, a hírnév megváltoztatott engem, pedig én ugyanaz a srác vagyok, aki a Hills-ben lett híres. Rám még nagy dolgok várnak, én leszek a következő Tom Cruise vagy Brad Pitt" -mondja a kicsit sem szerény Spencer.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr92160890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása