Utolsó kommentek

Bulvár

Aniston fiatalító injekciókat használ?

2011.12.16. 15:23 britta1

Az InStyle magazinnak adott interjújában Jennifer Aniston félig-meddig elismeri, hogy a plasztikai sebészet finomabb, kozmetikai eszközeihez nyúlt. Aniston először a bőre változásairól beszélt: "Először észrevettem ezeket a kis napfoltokat a bőrömön. Akármit is csinálok, a bőröm változik. Ezért a napozást mérsékeltem és barnítókhoz folyamodtam. A fiatalító injekciókkal hamar felhagytam. Nem mondom, hogy nem próbáltam ki őket, de rájöttem, hogy az ember hamar hozzájuk szokik és csak egyre többet használ belőlük. Minden ilyen kozmetikai beavatkozás túl erőszakosnak tűnik" - fejezte be mondatait Aniston, aki nemrég a dohányzással is felhagyott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr313467966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása