Utolsó kommentek

Bulvár

Bradnek őrzi vad oldalát Angelina

2011.11.24. 09:29 britta1

Angelina Jolie a 60 minutes-nek adott interjút, amiben az életét foglalta össze. "Nagyon kemény, sötét életszakaszokon mentem keresztül. Már rég halottnak kellene lennem. Óriási szerencsém van, hogy nem így történt! Sok más művész belehalt mindabba, amit én is csináltam. Még most is rossz kislány vagyok, de már a helyemre kerültem. A vad oldalamat Bradnek tartogatom, vele élem ki mindezt" - mondja Jolie.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr253407491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása