Utolsó kommentek

Bulvár

Kirúgta pofátlan menedzserét Jennifer Lopez

2011.11.04. 10:42 britta1

Jennifer Lopez egy magazinnak ismerte el, hogy korábban nagy nyomás nehezedett rá, hogy gömbölyded formáin változtasson. "Teljesen felhúztam magam, amikor a menedzserem azt javasolta, hogy adjak le némi súlyt. Ez vagyok én, mindig is gömbölyű voltam, így nőttem fel és szépnek tartom. Kirúgtam a fickót. Remekül érzem magam a bőrömben és megőriztem a szépségemet. Egyelőre még nem kell plasztikai sebészhez sem fordulnom, de nyitott vagyok rá, hogy később megtegyem, ha kell" - mondja szerényen Lopez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr653351745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása