Utolsó kommentek

Bulvár

Kate szédült a bánattól, amikor Orlando elhagyta

2011.10.19. 12:59 britta1

Kate Bosworth kisebb-nagyobb kihagyásokkal négy évig volt Orlando Bloom barátnője, és most azokat a napokat elevenítette fel, amikor a színész végleg elhagyta őt. "Borzalmasan szenvedtem. Szédültem a fájdalomtól. Azt kérdeztem magamtól, hogy ez én vagyok-e egyáltalán, hogy leszek-e valaha újra normális ember... aztán egy napon felébredtem és azt mondtam magamnak, hogy O.K., sosem leszek a régi, de megpróbálom túlélni, megpróbálok továbblépni" - meséli Kate, aki idén is túlvan már egy szakításon Alexander Skarsgarddal, most pedig Michael Polish-sal jár. Orlando pedig azóta feleségül vette Miranda Kerrt és van egy csodálatos kisfiuk, Flynn, aki most 10 hónapos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr633313327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása