Utolsó kommentek

Bulvár

Öngyilkosságot kísérelt meg Nicki Minaj

2011.10.11. 17:34 britta1

A 28 éves Nicki Minaj a legnagyobb név az amerikai hip-hop szakmában: készített már közös felvételt Christina Aguilerával, Britney-vel, Mariah-val, David Guettával és Will.i.am.-mel is. Nicki azonban pár éve, mikor még az ismeretlenségben élt, annyira haszontalannak érezte önmagát, hogy öngyilkossági kísérletet tett. "Otthon ültem és azon gondolkoztam, hogy mi értelme az életemnek. Sorra csapták az orromra az ajtókat. Azt mondtam magamnak, na és, mi történne, ha holnap nem kelnék fel? És akkor öngyilkosságot kíséreltem meg. Most már tudom, hogy az életem jobb nem is lehetne: öt albumot kell még elkészítenem, Grammy-ket és Oscarokat nyernem! Aztán megházasodom és gyerekeket szülök! Az egész életem Nicki Minaj-ról szól most, ez egy véget nem érő sztori" - mondja most már optimistán Nicki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr193293390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása