Utolsó kommentek

Bulvár

Rihanna nem tudta, mit jelent....

2011.10.04. 12:56 britta1

A legutóbb Rihanna véletlenül úgy ment el egy templomba, hogy a nyakában egy csúnya szó díszelgett a medálján. Az énekesnő most azt mondja, hogy nem tudta, hogy a szó női nemi szervet jelent. "Mi, Barbados-on másképp használjuk ezt a szót, mintha csak mondjuk hugit jelentene. Amikor átjöttem, egy ideig használtam is, aztán a sminkesem szólt, hogy ez itt mit jelent. Amit egyébként belőlem látnak, az nem is én vagyok, csak egy szerep. Olyan vagyok, mint egy műalkotás, hagyom, hogy általam kifejezzenek valamit. Én csak zenét szeretnék csinálni" - szomorkodik Rihanna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr403276893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása