Utolsó kommentek

Bulvár

Elvis az igaz szerelmet kereste

2011.09.21. 10:46 britta1

Még sosem volt szerelmes, de kereste az igaz szerelmet - derül ki többek között abból az eddig ismeretlen interjúból, amit a rock and roll királya még 21 évesen adott egy mississippi illetőségű stúdióban. "Nem iszom, nem dohányzom, imádok moziba járni. Egy nap talán lesz egy rendes családom - én egyke voltam, remélem, nekem több gyermekem is lesz. Nem vagyok szerelmes. Korábban hittem azt, hogy az vagyok, de olyan hamar elmúlt, hogy szerintem nem volt igazi. Még nem találkoztam az igazi lánnyal... Ami még érdekel, az autók. Az első kocsim a legszebb járgány volt, amit valaha láttam. Megvettem, és egész éjjel azt bámultam az ablakból. Másnap felgyulladt" - meséli Elvis.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr383242245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása