Utolsó kommentek

Bulvár

Kifecsegte a szakításukat Clooney volt nője

2011.09.09. 14:30 britta1

Elisabetta Canalis az egyik szereplője az amerikai Szombat esti láznak. A forgatást népszerűsítő reklámfotóról kiretusálták a modell tetoválásait, s az is a PR-hadjárat része lehet, hogy Canalis épp a mostani alkalmat találta megfelelőnek, hogy beszéljen 3 hónappal ezelőtti szakításáról George Clooney-val. "Elég fiús lány vagyok, de ha szerelmes leszek, akkor lábtörlővé válom. A kapcsolat végén úgy is éreztem, hogy mindenért én vagyok a hibás. Olyan férfiakat keresek, akik biztonságot tudnak adni nekem, van egy beteges vonzódásom a hűvös, irányító típusú férfiakhoz. Lányok, Mr. Elbűvölő nem létezik, ne várjatok rá! Az USÁ-ba kellett jönnöm, mert nem mertem az otthoniak szemébe nézni. Itt békét találtam, és épp jókor jött ez a felkérés is" - mondja Canalis.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr543212094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása