Utolsó kommentek

Bulvár

Amy adoptálni akart?

2011.08.02. 19:56 britta1

A családja szerint a hirtelen alkoholmegvonás vezetett Amy Winehouse korai halálához. Érdekesség, hogy az évekig a karib-szigeteki St. Lucián lábadozó Amy Winehouse egy helyi kislány állítása szerint a halála előtt örökbe akarta fogadni őt. A 10 éves Dannika Augustine az angol Daily Mirror magazinnak állította, hogy Amy gyakorlatilag már az anyja volt, s hogy az volt a célja, hogy megmentse őt a szegénységtől. "Anyunak hívtam, ő pedig engem lányomnak. Gondoskodott rólam és sokat nevettünk, jól szórakoztunk. Én szerettem őt, és ő ugyanúgy szeretett engem" - mondja a kislány, akinek a nagymamája és a szülei is állítják, hogy az énekesnő adoptálni akarta a gyereket. Amy szülei viszont efféle tervekről semmit sem tudnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr923119834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása