Utolsó kommentek

Bulvár

Bezárunk

2011.05.20. 13:59 britta1

Sziasztok!

Azok, akik nap mint nap figyelemmel követik a blog életét, már bizonyára észrevették, hogy egyre kevesebbszer jelentkezünk. Mint mindennek, ennek is megvan az oka. Évek óta lelkesen, önerőből vezetem a blogot, és köszönöm a visszatérő olvasóknak, hogy volt miért. Többször kerültünk címlapra - sajnos nem mindig azokkal a cikkekkel, amiket éppen a legnívósabbnak vagy leginformatívabbnak tartottam volna - és sokszor nagyon szép látogatottságunk volt. Sikeresek voltak a nyereményjátékok is, remélem, hogy sok örömöt tudtam szerezni nem csak a nyerteseknek, de minden indulónak is.

Azonban az ember életében óhatatlanul bekövetkeznek változások: van, hogy valami, ami korábban fontos volt, idővel egyre kevesebb teret foglalt az életünkben, és olyan is van, hogy a körülmények változása miatt nem jut elég időnk, energiánk arra, amire régen többet fordítottunk. Az utóbbi időben nem tudtam annyiszor jelentkezni, márpedig a hírek világában a kihagyás megbocsáthatatlan bűn: minden hírnek, minden szereplőnek "előélete" van, minden egyes karakter az egymást követő hírek láncolatából épül fel. Nem tudnám bepótolni mindazt az elmaradást, amit kihagytam, hiszen naponta tíznél is több hírről van szó; azt pedig nem szívesen tenném, hogy rendszertelenül adok hírt a napi eseményekről. Ezért úgy döntöttem, hogy a hírszállítást most befejezem. Hogy végleg-e vagy csak átmenetileg, erre nem tudok válaszolni. De az biztos, hogy mindig örömmel fogok visszagondolni arra az időre, amikor ezzel foglalatoskodtam, amikor játszottunk, beszélgettünk, jól szórakoztunk. :)

Sok időt töltöttünk együtt, köszönöm Nektek a figyelmet. Remélem, mindenkinek szép és élménydús nyara lesz, és talán tudjátok majd pótolni azokat a híreket valahogyan, amelyekről most már nem a Zelleren keresztül értesültök majd.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr692919250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilconan 2011.05.22. 16:49:47

Szomorúan olvastam a hírt, hogy GellerZeller bezár. Azt hiszem mindenki nevében nyilatkozhatok arról, hogy nagyon fogtok hiányozni. Sok jót kaptunk, amit nagyon köszönünk. Jók voltak a beszélgetések, a hírek és a nyereményjátékok is!
Remélem nem végeleges a zárás és találkozunk még.
Mindenkinek kellemes nyarat kívánok és remélem, hogy még találkozunk!
Üdv: Lilconan

l.e.v.a.n.d.e.r 2011.05.24. 18:23:16

:( Nagyon-nagyon szomorúan olvastam ezt... Kellett jó néhány nap, mire felfogtam... :(
Ha keveset is adtok ki, de mi lenne, ha megmaradnátok? :)
süti beállítások módosítása