Utolsó kommentek

Bulvár

Cicaharc: egymásnak ugrott Rihanna és Ciara

2011.02.28. 16:15 britta1

A mázlista Chris Brown korábban randizott mind Rihannával, mind Ciarával. A két kiscsaj azóta nem bírja egymást, így egy múltkori bulit követően is egymásnak estek. A harcot Ciara kezdte, aki tett egy csúnya megjegyzést Rihanna öltözékére.

C: - Összefutottam Rihannával egy party-n. Hát, nem ő volt a legszebb. Őrület, mert mindig is imádtam, amiket viselt. De ez most nem jött össze... - nyilatkozta Ciara.

R: - Ó, Ciara, elfelejtettem borravalót adni neked? Milyen neveletlen vagyok! - replikázott Rihanna a Facebookon.

C: - Hidd el, drága, jobb ha nem futunk össze, se a színpadon, se máshol...

R: - Te a színpadon? Ugyan, hol? Foglaltál már magadnak valami helyet?

C: - Micsoda szar komédia...

R: - Ciara, szivi, tudod, hogy imádlak. Megbántottál azzal az interjúval. Fájt, ezért reagáltam így... Sajnálom, felejtsük el. (Na, ezt már valószínűleg a menedzser írta...:)

C: - Rhi, az első naptól imádlak. Lenyomtál azon a party-n... Bocsánatkérés elfogadva. Majd személyesen megbeszéljük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr292696340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása