Utolsó kommentek

Bulvár

Konfekcióruhát viselt Obama neje

2010.12.18. 18:27 britta1

A Washingtonban tartott karácsonyi party-n Michelle Obama az elhunyt divattervező, Norman Norell konfekcióruháját viselte. Első alkalom, hogy hivatalos eseményen konfekciócuccban jelenjen meg az amerikai elnök felesége, ám Michelle valóban üdítően nézett ki az egyszerű szabású fekete, háromnegyedes koktélruhában, amihez hópihe alakú fülbevalót viselt. Obamáné egyébként, hogy az adminisztráció takarékosságát demonstrálja, már korábban is viselt egyszerű ruhákat - főként, hogy Sarah Palin "költekezésének" ellenpontja legyen - s elterjedt a hír, hogy még csomagküldő áruházakból is vásárol. Ez persze valószínűleg nem több, mint politikai PR, viszont hatékonyan működik, s nagyon szimpatikussá teszi az "önkorlátozó" elnöki párt.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr172524040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cuncimokus 2010.12.18. 20:07:30

Egyáltalán nem értem, minek azon csámcsogni, mit visel Michelle Obama... Még jó, hogy a bugyijait nem elemzik.

Cuncimokus 2010.12.18. 20:11:06

Az előbb hozzászóltam, de nem jelent meg.

ViktoriaF 2010.12.18. 21:26:55

Nem a konfekcioruhan volt a hangsuly, hanem, hogy hasznalt a ruha, ami 50es evekbol szarmazik egy luxus aruhazbol. Korabban mar viselt konfekcioruhat pl a J Crewtol.

britta1 2010.12.18. 22:09:16

@ViktoriaF: Én úgy tudom, nem használt, csupán klasszikus darabról van szó, amit valóban az '50-es években terveztek. A J Crew ruhát pedig Jay Leno show-jában viselte M. Obama, ami szerintem nem hivatalos esemény.

frikazojd · http://kocs.ma 2010.12.19. 04:00:19

Rajtam ma osanos barna farmer volt, klasszikus fekete vans cipo, egyszeru szabasu etnies polo, meg valamelyik cipzaros kapucnisom. Ellenpontja vagyok a fonokomnek, aki azt mondta, 10k alatt nincs rendes ruha. Csomagkuldobol meg nem vettem ruhat, de lehet, hogy fogok.
"A divat az, amit epp most viselek."

frikazojd · http://kocs.ma 2010.12.19. 04:02:40

Rajtam ma osanos barna farmer volt, klasszikus fekete vans cipo, egyszeru szabasu etnies polo, meg valamelyik cipzaros kapucnisom. Ellenpontja vagyok a fonokomnek, aki azt mondta, 10k alatt nincs rendes ruha. Csomagkuldobol meg nem vettem ruhat, de lehet, hogy fogok.
"A divat az, amit epp most viselek."

ViktoriaF 2010.12.19. 06:13:12

Én a Huffington Poston láttam. A ruha a New York Vintage butikból van. Norman Norell munkája, aki az egyik legelső, Parizsban is elismert ruhatervező volt. Igazad van, konfekcióruhának számit, csak az a kifejezés magyar egészen más képet fest az ember szeme elé..., mint ahogy a használt ruha is. A riportokban a hangsuly inkább a tervezőn volt, a készruha részét ezen a blogon vettem észre. Nekem tetszik az MO üzenete ebben a gazdasagi helyzetben.

seahawks 2010.12.19. 07:58:28

mi az, hogy "konfekció-ruha"?

Coffeyville (törölt) 2010.12.19. 09:13:12

@seahawks: amit a korvinban veszel

samot 2010.12.19. 09:21:42

Törvénybe van foglalva,hogy a konfekcio ruha viselése tilos?Szànalom,hogy mikkel foglalkoznak!
Persze jo magyar modra a legfontossabb a pakolàs meg a viritàs!Még mindig csak itt tartunk.A valos értékek senkit sem érdekelnek!Gratula!Ennyi elég is volt!
süti beállítások módosítása