Utolsó kommentek

Bulvár

Oksana azt hitte, Gibson megöli őt

2010.11.18. 13:09 britta1

Oksana Grigoreva, akivel éppen a gyerekfelügyeleten pereskedik Mel Gibson, Larry King showjában beszélt az őt ért sérelmekről. A nő a műsorban elmondta: azért vette fel azokat a veszekedéseket, amiket Gibson produkált, mert attól rettegett, hogy az egyik ilyen vita során Gibson megöli őt. "Este 11-kor elindítottam a felvételt, mert azt hittem, nem érem meg a reggelt. Azt szerettem volna, ha anyám tudja bizonyítani, hogy megöltek, s hogy ki tette ezt. Túl sokáig maradtam ebben a kapcsolatban. Mel állandóan könyörgött, és én mindig megbocsátottam neki. Térden állva, könnyek között könyörgött, és én mindig újra és újra megbocsátottam neki mindent, és elhittem, hogy meg fog változni" - mondja Oskana, akinek egy 11 hónapos lánya van Gibsontól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr442456070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása