Utolsó kommentek

Bulvár

Senki sem menthette volna meg Michael Jacksont

2010.10.22. 12:52 britta1

Lisa Marie Presley utoljára Michael Jackson halálát követően nyilatkozott volt férje esetéről, s akkor azt mondta, hogy számítani lehetett arra, hogy Jackson az ő egykori édesapja, Elvis Presley sorsára jut. Lisa Marie most is úgy látja, hogy senki sem menthette volna meg Jacksont a haláltól. "Túl naiv voltam, azt hittem, én képes lehetek rá, de nem voltam az. Talán még erősebben kellett volna próbálkoznom. De nagyon erős személyiség volt: képes volt a kisugárzásával eltávolítani bárkit a társaságából, akit nem akart maga mellett látni. Érzelmileg nem engedtem közel magamhoz, és ez bántotta. Sírt is emiatt. De mindig is érezte, hogy valamilyen erőszakos halált hal majd" - mondja a volt feleség.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr962390134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása