Utolsó kommentek

Bulvár

Van barátja Mel Gibsonnak

2010.09.22. 07:18 britta1

Már hetek óta egyetlen kompromittáló hangfelvétel sem került napvilágra Mel Gibsonról, pedig az Oksana Grigorevával való viharos szakítást egy világ emlegette meg: a nő durva hangfelvételek nyilvánosságra hozatalával és saját, megvert önmagát ábrázoló fotókkal sokkolta a közvéleményt. Mel Gibson állítólag lelkileg és fizikailag is terrorizálta az asszonyt. Sokan megváltoztatták emiatt a véleményüket a sztárról, de nem így Jodie Foster, aki továbbra is kiáll Gibson mellett. "Mel az egyik legédesebb, legkedvesebb ember, akivel valaha dolgoztam. Csak másodszor láttam életemben, amikor azt mondtam magamnak, ezt az embert életem végéig imádni fogom! Valakit nem hagyhatunk el csak úgy, pusztán azért, mert az élete mélypontra jutott, én ilyet nem teszek a barátommal. Remélem, segíthetek neki az életének ebben a nehéz időszakában" - mondja Jodie.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr202314046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása