Utolsó kommentek

Bulvár

Készen az újjászületésre

2010.07.11. 15:48 britta1

Drew Barrymore elszánta magát arra, hogy megváltoztatja önpusztító életmódját. A színésznő az Elle magazinnak beszélt zaklatott múltjáról és legújabb döntéséről: "Három évig egyfolytában mindkét végén égettem a gyertyát. Tavaly decemberben végre elhatároztam, hogy ennek végképp véget vetek! Agresszív életet éltem és benne voltam mindenben, most azonban kihúzom a dugót a konnektorból és egy ideig a padlón kell pihennie. Újjászülettem" -foglalta össze életfilozófiáját a híresség.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gellerzeller.blog.hu/api/trackback/id/tr592142755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása